Returnering & ombytning

Hvis dine varer ikke opfylder dine forventninger, bedes du sende os en e-mail, så vil vi gøre vores absolut bedste for at hjælpe dig. Det er muligt at returnere dine varer indenfor 100 dage efter modtagelse af ordren jf. vores tilfredshedsgaranti.

Step-by-step returnering 

1. Ønsker du at returnere din ordre, skal du anmode om dette ved at kontakte os på e-mail: kontakt@massagebriller.dk

I e-mailen bedes du oplyse os om dit fulde navn, ordrenummer og årsag til returnering / ombytning. Det vil tage os 2-3 arbejdsdage at godkende din returordre.

 

2. Send varen tilbage til os. Bemærk, at vi ikke dækker omkostningerne for returforsendelser.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Husk altid at gemme postkvittering samt sporingsnummeret.

Returordren bedes sendes til adressen: 

Grow Media ApS att. Massagebriller.dk
Damhaven 3b
7100 Vejle

3. Når din returordre er leveret til os, vil det tage os 1-2 arbejdsdage at behandle din returordre. Du vil modtage en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget refunderingen, herefter refunderes købet.

Vær opmærksom på, at betalinger kan tage op til 5 arbejdsdage at behandle afhængigt af din bank eller betalingsudbyder.

Reklamation

Hvis du modtager en defekt vare, eller der mangler en eller flere varer i ordren, skal du sende en e-mail til kontakt@massagebriller.dk med dit fulde navn, ordrenummer og billede af de/det defekte produkt(er) inden for 14 dage fra leveringsdatoen.

Ombytning

Vi tilbyder ikke en normal ombytning. Hvis du ønsker en anden version, bedes du lave en retur og bestille det nye produkt på vores webshop.